onsdag 20 januari 2010

Polish cravings


Nej Patrik, jag har inte drabbats av nån plötslig längtan efter korv, katolicism, kålhuvuden och kulturturism, vilket du helt säkert trodde när du såg rubriken. (Jag vet att du läser bloggen ibland.)

Men jag behöver en sån här, det är tydligt.


Jag blir glad bara jag ser flaskan, och med tanke på att jag får tryckmärken i färgen till och med när jag
  • gör manikyren, (torka noga mellan varje lager),
  • ser en film för att hinna torka ordentligt
  • och sen går och lägger mig med armarna i kors över bröstet som en jävla obfuscated pjamasklädd bloodsucking fiend, så är det INTE RÄTTVIST! Snabbtorkande överlack, here I come.


3 kommentarer:

  1. Jag gillar FF mucho skarpt, i och för sig enda snabbtorkande överlack jag använt, men ändå. Och doften är mysig!

    Btw, I luuv skuggorna du så graciously förärat mig med, Gaslight är en megahit hos mig, särskilt kombinerad med Fallout!

    Darling, en fundering, går det kanske att pyssla ihop någonting rouge-liknande med det där knarkkitet du har eller är det bara ögonskuggor som gäller? Jag skulle kunna döda för en snygg lite kall rosa utan för mycket glitterish.. Belöning utfärdas naturligtvis!

    SvaraRadera
  2. Aw bejb, detvarsålite. Klart man kan pyssla råsch, det är liks en stor del av grejen. De är mycket inne på att man ska göra egen mineralfoundation, råsch & concealer, jag har bara inte kommit dithän. Det bästa är om du är med, så kan du säga själv och få det som du vill ha det. Det kan bli svårt för mig att gissa, menar jag.

    SvaraRadera
  3. hade den, älskade den.
    Lukten är trevlig också. Har seche vite nu, men kommer troligen att gå tillbaka till FF, den är så mycket glansigare än SV och håller sig bättre.

    SvaraRadera