torsdag 21 januari 2010

ELF in the brevlådan snart, eh?



Efter den förra beställningen från ELF har jag gjort mig själv lite besviken genom att använda sakerna mindre än jag trodde. Inga ögonblickliga favoriter, och inga långkörare. Det var lite Man Får Vad Man Betalar För, en akronym jag saknar bredvid den utmärkta WYSIWYG.

Numera är det mest spännande med konstiga sminksteroider som boostar och justerar och transmoglifierar det man redan har. Hur många ytterligare färger kan jag dra på mig, liks? Jag borde se till att göra gott bruk av det jag redan äger. Men en liten dosa som fäster, ändrar eller förstärker skiten - that's a bingo!

ELFs nya studio line innehåller en palett, Eye Transformer, fyra vita skuggor som ser ut att ha olika highlights. Efter att ha sett den hos Lip Gloss Bitch kan jag inte hålla fingrarna borta. Avvaktar fortfarande mitt postpaket, gud hjälpe. För förti spänn kan det ju inte bli annat än bra. Eller kan det det? Det är ungefär vad jag har råd med just nu, så it had better be good.

Samtidigt slängde jag med en annan pryttel som figurerat hos Linda, ELFs lip stain i Red Carpet. Stains är det bästa. Bättre än läpstips. Bättre än gloss. Bättre än penna (aj!). Kom nu, postis.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar