måndag 25 januari 2010

Fuskaren



Okej, jag är latast i världen. Och jag har världens sämsta naglar. Och jag brukar komma fram till att jag måste klippa klorna ungefär samtidigt som mitt nagellack börjar ge med sig. Men om man tar av tipparna med saxen, så får man plötsligt o-flagnat lack igen! Tre ytterligare dagars nådatid, for free! Men så gör inte du, för du filar dina naglar. Och du brukar inte behöva klippa av dem helt våldsamt för att de skivar sig, heller. Neh, tänkte väl inte det.

Och apropå bilden. Gör inte såhär, då är risken stor att du bryter en nagel. Eller kanske inte. Okej, gör såhär. Det är nog lätt värt det. Hon ba' "Blood on my shank, or shit on my dick, bebeh?"

1 kommentar:

  1. Tack, nu kommer jag gå runt med en mental bild av Lady Deathstrike som en ladyboy. Tack. ;-P

    SvaraRadera