tisdag 10 november 2009

BeYu 377



Jag brukar inte köpa något från BeYu eftersom det känns som ett onödigt dyrt märke med tanke på vad man får. (75 spänn för en flarra lack? Det kan jag ju få typ två öl för på Kellys!?!) Dessutom kan jag knappt skilja det från Make Up Factory, ibland tror jag att de beställer sina testers från samma kinesiska tillverkare. Men de har ett (1) lack som jag fastnade för, och som jag haft på lut ett tag för att säga något om - 377 som är perfekt turkosmetallic.

På den här bilden (yay för att bo i ett land där det är mörkt ALLA timmar som man inte är på jobbet) ser det orättvist blått ut - i mina ögon drar det mer åt grönt i dagsljus. Apsnygg mikroglitterfinish, halvvägs mellan metall och glitter omdufattar.

Minus för den kassa täckningen, det här är tre, på sina ställen fyra lager och ändå anar jag min vita kant. Bah! Men ska på viktigt möte och då är det bra att kunna visa upp en tillräcklig mängd Hakuna Matata, dvs blått neglelakk under nosen på Der Chef.

3 kommentarer:

  1. Ps. Deras läppstift är okej, har ett grymt mörkrött därifrån! ds.

    SvaraRadera
  2. Vicket då, vicket då? undrar man genast... :)

    SvaraRadera