tisdag 27 oktober 2009

Score!



Jag har letat i åratal efter Kevyn Aucoins första bok, The Art of Makeup, som är meckig att få tag på till ett vettigt pris. Den brukar ligga på en 6-800 spänn, men den kan lika gärna kosta 1800 spänn, jag har sett den i nyskick till det priset på Amazon. Bläää. De andra två, Face Forward och Making Faces står högt älskade i min bokhylla, men är man komplettist så är man.

Och! Nu fanns den begagnad för 29 dolares, hos en försäljare i USA som visserligen inte skeppar till Sverige, men eftersom J och M haft den goda smaken att flytta till New York för lite sen, har jag numera officiella langare, tack söta cookies för det! Nu väntar jag ivrigt på att den ska komma hem till mig, vilket lär bli på jul, men jag har ändå väntat så länge. Mine! Mine!

**

Glöm inte att haka på jubileumstävlingen fram till 3 november! Kommentera här och vinn en liten hemlig paket!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar