lördag 30 januari 2010

Swappar vidare



Jag hade nöjet att träffa två fellow sminknördar häromveckan, Sofie bakom Sagan om Bland Annat och Erika som ligger bakom pain(t). Sofie ville testa Gaslight, så vi stod som två pundare utanför SF-bokhandeln och bytte små plastpåsar med hukande hållning och nervösa sidoblickar. Eller nej, så var det inte. Det var charmerande trevligt!

Som swaploot för Gaslight och Firefly fick jag MUSpryttlar, vilket är mitt bästa bästa! Sofie var i själva verket så generös att hon har en innestående customskugga tills hon hunnit bestämma sig. Nu sitter jag nöjd med läppstiftet Secret (rödorange med glitter), MS Ballade och CS Gecco i skimrigt babyblått och krämigt silver respektive. Ballade kanske inte är något jag skulle ha varje dag, men man kan ju alltid swappa vidare om man ändrar sig. Gecco är kanske det optimala för en sotad silvermejk, och Secret är ett av de där orange läppna som jag borde ha oftare men aldrig köper spontant. Goodie!






1 kommentar:

  1. På den nedersta bilden ser mittenswatchen t.o.m. ut att ha gröna övertoner. Är det Gecco?

    Håller förresten med om att det är trevligt, fast nu surar jag för att det fattades en sprue i min Chaos-båks så jag kan inte bygga klart min Predator. *mutter* Får göra en Slaanesh-sminkning och gå på plundringståg hos GW.

    SvaraRadera