tisdag 30 mars 2010

Lilla spindel



När jag inte orkar något annat sitter jag med gamnacke framför min dator och bildgooglar olika grejer som jag tror ska ge bra träfflistor. Som ohjälpligt yrkesskadad informationsvetare är jag besatt av att hitta den ultimata kombon av sökord, i alla lägen. (Se mer på facebook om att göra den ultimata litteratursökningen.)

Ett par grejer som jag brukar slösöka på och som ofta är rätt tacksamma är tillexillesempel

  • makeup stash
  • makeup collection
  • cyberpunk makeup
  • weird makeup
  • crazy makeup
  • unusual makeup
  • goth makeup
  • burlesque (som duger bra som det är)
  • burlesque makeup
  • indian (bridal/bride) makeup
  • pakistani bridal/bride) makeup
  • facechart
Kolla också in http://www.makeupstyleideas.com/, den är helt okej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar